JellyPages.com

2010. március 13., szombat

"Vadas" leves


Mivel nálunk a vadast elsősorban a mártás és a zsemlegombóc miatt kell időnként elkészítenem, így gondoltam, hogy levesként is szívesen látják a fiúk az asztalon. Nem csalódtam, megérte a próbálkozást. Nincs benne hús, se vad, se más, de egy kis Húsvarázs fűszerrel sikerült elérnem a teljes illúziót. (Aki még nem ismeri ezt az erőteljes húsízű fűszert, annak csak ajánlani tudom. Ez itt az ingyenes reklám helye.) Tovább a recepthez >>>

2 megjegyzés:

  1. Aliz!

    Ezt mindenképpen ki kell próbálnom, mert imádom a vadas ízt:-))

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye!
    Kicsit féltem, hogy másnak ez hogy tetszik majd, de megnyugodtam, mert tegnap kaptam pozitív bejegyzés a másik oldalamon, amiben valaki leírta, hogy a vendégeinek is tetszett.:)

    VálaszTörlés