JellyPages.com

2010. március 16., kedd

Burgonyás fasírt

Kevés húsból is lehet finom fasírtot készíteni. Régen a nagymamám ezt úgy oldotta meg, hogy a fasírthoz sok zsömlét tett, de olyan jól tudta fűszerezni, hogy fel sem merült bennem, hogy a fasírnak azért a zöme hús lenne, ha lenne, és csak a spórolás miatt készíti így. Én most kényszerűségből tettem hozzá ezt-azt, mert maradt egy kevés darált hús előző napról (nem lett volna elég 4 főre), volt egy nyitott csomag szeletelt bacon a hűtőben, krumplit meg úgyis főztem a resztelt krumplihoz, és még a hagymát is a leveshez pirított hagymából csentem el, így nem is volt vele túl sok munkám, mint összeállítani a masszát, szalonnába tekerni, és berakni a sütőbe. Amíg megsült, egy kis párolt káposztát készítettem abból a fél fej káposztából, ami már egy hete kókadozott a hűtőben. Így nem csak finom ebédünk lett, de még a lelkiismeretem is tiszta maradt, mert úgyis túl sok ételt dobunk ki, a rossz vásárlási szokásaink miatt. Tovább a recepthez >>>

1 megjegyzés: