JellyPages.com

2014. február 16., vasárnap

Sült hekk

Kaptam olyan kritikát, hogy túl kevés halreceptet teszek fel az oldalamra. Tény, hogy édességből 377, míg halból csak 13 receptem van, de ez az arány nagyjából tükrözi is a családom hozzáállását az édességekhez, illetve a halakhoz. Az igazság az, hogy ha valamit nem nagyon szeretek, az nem is mozgatja meg a fantáziámat. Halból is inkább azt választom, aminek nincs nagyon halíze, ha van, azt is igyekszem minimálisra csökkenteni. A hekket a starndon, a halsütödében, és hasonló helyeken szeretem igazán, mer nem nekem kell elkészíteni, és általában valamilyen társasági, pozitív eseményhez kapcsolódik, és máris finomabb. Otthon meg így készítem a hekket, mert finom, és még a bőre sincs rajta. Igazi halkedvelők ne is kattintsanak ide! Tovább a recepthez>>>



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése