JellyPages.com

2014. február 6., csütörtök

Burgonyagombóc

Pár napja egy ismerősömmel a főzésről beszélgettem. Panaszkodott, hogy nem tud mit kitalálni. Már olyan unalmas a krumpli, meg a rizs a hús mellé köretnek. Kérdeztem, hogy pl. a krumplit hogy szokta elkészíteni. Nem lepődtem meg, amikor azt válaszolta, hogy krumplipüré, olajban sült krumpli (néha hosszúkásra, néha karikára vágva), és sós vízben főtt krumpli, néha petrezselyemmel. Ha csak ennyi lenne a választék, én is unalmasnak találnám. Mondtam neki, hogy csak az én weboldalamon is legalább 40 féle burgonyaköret van. Pár nap múlva felhívott, hogy köszöni az ötletet, kinyomtatott több receptet is, és ki is próbálja őket. A burgonya egyáltalán nem unalmas, ha nem ragadunk le a sült krumpli és a krumplipüré mellett, illetve ezeket is feldobjuk valamivel.
Ez a krumpligombóc a kedven köretem a párolt káposzta és a sült hús mellé. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése