JellyPages.com

2011. december 15., csütörtök

Mandulás-fehércsokis golyó


Az úgy kezdődött, hogy mentem a Westendbe, és láttam a Nyugati oldalán egy árust, aki számtalan csodát, mindenféle szilikonformát árult. Csak álltam ott és csak néztem, és tudtam, hogy veszek valamit, csak éppen nem tudtam választani. Az árak elég borsosak voltak. Először szemeztem egy katedrális tetejére emlékeztető kuglófformával, aztán úgy éreztem, hogy nem mehetek haza egy különleges muffinforma nélkül, de nem tudtam választani, így végül egy karácsonyi bonbonkészítő formát vásároltam. Készítettem már bonbont szilikonos jégkockaformában, miután Gesztenye folyton újabb és újabb bonboncsodákkal rukkol elő, és ki tudja megállni, hogy ne kövesse a példáját, de nem lettem a rabja. Na de most! Hazavittem és azonnal kipróbáltam. Ugyan nem volt otthon minőségi csoki, de próbának a gyengébb is megtette, a közepébe fehércsokis tojáslikőrt töltöttem, és alig vártam, hogy megszilárduljon. És olyan, de olyan gyönyörű lett, hogy a hétvégémet most bonbongyártással fogom tölteni. Már beszereztem néhány hozzávalót, Gesztenye oldalát is alaposan áttanulmányoztam. Azért ez a Mandulás-fehércsokis golyó sem rossz. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése