JellyPages.com

2011. október 24., hétfő

Tarka koh

Ritkán fordul elő, hogy ha valamilyen ismeretlen receptet kipróbálok, és a végeredmény nem nagyon tetszik, akkor újabb variációját keressem, hiszen számtalan recept vár még kipróbálásra. Na de most...! Még a múlt héten találtam a Koh receptjét egy szerb blogban, ami azért is nagyon tetszett, mert annyit áradoztak róla. A múlt heti recept csak grízzel készült, nem is kevéssel. Leöntöttem a tejjel, ahogy írva volt, de valahogy nem volt az igazi. Mutatós volt, meg a kolléganőmnek is adtam belőle kóstolót, de nem voltunk túl lelkesek.
Nem hittem el, hogy ha valamit ennyien dicsérnek, az nekem ennyire ne jöjjön be, hiszen se tengeri herkentyű, se más, általam nem kedvelt alapanyag nincs benne. Nézegettem a Koh recepteket a különböző szerb és horvát oldalakon, és mindegyik más volt. Kezdett egyre jobban érdekelni. Volt recept csak búzadarával, volt liszt-búzadara keverékkel, volt sütőporral, sütőpor nélkül és volt, amelyik tarka volt. Ennél már csak a tojás-búzadara/liszt aránya tért el nem kis mértékben, a ráöntött tej mennyiségéről már nem is beszélve. Így izgalmas megtalálni a jó arányokat, amit aztán a hétvégén ki is próbáltam. Elsőre sikerült egy olyan változatot készítenem, ami alig hasonlít a múlt hetire, és nem csak a kakaópor miatt. A végeredmény nagyon jó lett. Nagyon gyors, finom és egyszerű süti. Tovább a recepthez>>>

1 megjegyzés: