JellyPages.com

2010. szeptember 12., vasárnap

Kukoricás-babos marhapörkölt

Vettem a Lidlben egy zacskó szárított Spätzle-t, és kíváncsi voltam, hogy milyen lehet. Még régebben készítettem házilag, az nekem jobban ízlett, de nem volt ez sem rossz. Ehhez mindenképpen valamilyen szaftos húsféleség kellett. Gondoltam, egy jó kis marhapörkölt megfelelő lesz, már úgyis régen volt itthon. Tegnap, mielőtt vendégségbe mentünk, fel is kockáztam egy szép darab marhahúst, hogy egy kicsit lerövidítsem a mai ebédfőzés. Nem kellett volna, mert a vendégségben marhapörkölt volt a vacsora. Szeretem, de nem minden nap, ugyanis a múlt héten már ettem egyszer a munkahelyemen is. Ha már a húst apróra vágtam, maradt a pörkölt, de némi módosítással. Finom lett, rádasul olyan kiadós, hogy még holnapra is maradt belőle. Mostanában nem lesz újra marhapörkölt, az biztos. Tovább a recepthez >>>

1 megjegyzés: