JellyPages.com

2010. szeptember 28., kedd

Bableves

Egy régen elkészített és elfelejtett receptet kerestem elő a gépemből, mert valaki Jókai bablevest kért tőlem. A képek minősége nem túl jó, de mostanában nem tervezek ilyesmit főzni, és ez a Jókai bablevestől nem sokban tér el, ezért feltettem a receptet.
Néha előfordul, hogy kérésre készítek ételeket. Keresik nálam, nem találják, és írnak, hogy kíváncsiak arra, én hogy készítem. Ettől meghatódom, és többnyire soron kívül felkerül az étlapunkra. A leggyorsabb ilyen recept a Tejes pite volt. Délután fodrásznál voltam, és valahogy szóba került, hogy van egy főzős honlapom. Beszélgettünk ételekről, és megkérdezte, hogy ismerem-e a Tejes pitét, mert a férje többször említette, hogy a nagymamája gyakran készítette és nagyon szerette, de ő még csak nem is ismeri. Mondtam neki, hogy mi is nagyon szeretjük, majd felteszem az oldalra. Még aznap este megsütöttem, feltettem a receptet, és már küldtem is e-mailben a linket, hogy nézze meg. Ha valamelyik kedvenc ételemről van szó, engem se kell sokat kérni.:) Tovább a recepthez >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése