JellyPages.com

2014. január 31., péntek

Segítséget kérek...

...mert ma reggelre eltűnt a blogom háttérképe, csak egy kék felület maradt. Nagy nehezen megtaláltam azt az oldalt, ahonnan anno letöltöttem a hátteret, meg is találtam, be is raktam az új kódot, vissza is jött a háttér, de a teljes jobb oldali sávot eltüntette. A nagy részét sikerült visszapakolnom, de a követőimet nem találom. A másik nagy gond, hogy eltűnt a blogbelépő sáv a tetejéről (ahol most a jellypages.com sáv látható), így ha most majd kilépek, elképzelhető, hogy nem fogok tudni belépni, (pedig a gépet ki kell kapcsolnom hamarosan). Ha valaki tudna segíteni valami hasznos tanáccsal, nagyon hálás lennék érte. Előre is köszönöm szépen.

3 megjegyzés:

  1. Szia Aliz!

    Ha Gmail-es e-mail címet használsz a blogoláshoz, akkor onnan is be tudsz lépni a blogger felületre. A Gmail-be bejelentkezve kattints jobb oldalon a fölső sarokban arra a 9 kis kockából álló "Alkalmazások" ikonra, és az így megjelenő ablakocska alján az "Egyebek"-re. Ott találsz majd egy Blogger ikont, és arra kattintva már bent is vagy a saját blogos irányítópultodban. Remélem, tudtam segíteni!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm.:) Nekem nem jutott eszembe ez a lehetőség, mert mindig itt volt az egyszerű ki-belépés lehetősége. Írni tudokmár, de a Tervezés funkciót még nem találtam meg. (Még időm se nagyon volt rá.) Sajnos ettől még a követőim nincsenek meg.:(

    VálaszTörlés