JellyPages.com

2013. május 23., csütörtök

Rántott hús hagymás panírban

A család felének kedveztem ezzel a recepttel, ugyanis van aki nagyon szereti a hagymát, míg a másik nem különösebben. Már annyi mindenben paníroztam a húst, a krumplipüré portól kezdve a mogyoróig, a kukoricán át a ledarált Dexiig, hogy már ideje volt megint valami újjal előrukkolnom. A snassz, liszt-tojás-zsemlemorzsa trió már legalább háromszor volt az elmúlt hónapokban, így mielőtt még újra visszaszoknak az egyszerű, ámde nagyon kedvelt változathoz, gyorsan kellett valami újítás. Leszámítva, hogy sütés után sokáig kellett szellőztetni, nagyon jó lett, sőt mindenkinek nagyon ízlett, nem csak a hagymaimádóknak. Kétszer is sütöttem ilyet az utóbbi időben. Már sokkal fifikásabb vagyok, mert kivittem a teraszra az indukciós főzőlapomat és azon sütöttem, hogy az intenzív hagymaszag elkerülje a konyhát, és így a nappalit is, de legközelebb még fifikásabb leszek, mert még a terasz feletti hálószoba ablakot is becsukom, hogy ne intenzív hagymaillatban sziesztázzunk ebéd után, mint legutóbb, köszönhetően az enyhe déli szélnek, ami pont a hálóba vitte a hagymagőzös felhőt. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése