JellyPages.com

2013. január 5., szombat

Narancsos muffin szaloncukorral

Nem tudom másnál is így van-e, de mire a karácsonyfát lebontjuk, addigra jócskán megüresednek a szaloncukros papírok. Azt hittem, hogy nem sok maradt rajta, aztán kiderült, hogy egy nagyobb tál is megtelt vele. Ez nem volt túl jó hír, mivel hétfőtől komoly szénhidrátmegvonás lép életbe a családban. Ki fogja megenni ezt a sok édességet? Egyből beugrott, hogy egy részét hasznosíthatnám muffin töltelék formájában. Már régóta őrzöm ezt a narancsos muffin receptet, itt volt az ideje kipróbálni. 16 db lett belőle. Egyet, ha már szétvágtam a kép kedvéért, mindjárt meg is kóstoltam. Finom, puha, narancsos, és az amúgy is nagyon kellemes ízű citromos-túrós szaloncukor még finomabbá tette. Délután a dohányzóasztalon egy tányéron maradt vagy 10 db belőle, és csak egy fél órára hagytuk el a nappalit, ahol Gina, a golden retriever békésen aludt. Estefelé tünt fel, hogy üres a tányért. Először egymást gyanúsítottuk meg, hogy nem gondolt a másikra, még én is ettem volna belőle, mert csak a tesztpéldányt kóstoltam meg, de kiderült, hogy a tettes Gina volt, aki még a papírt is megette, meg azt a 3-4 szelet bejglit is, ami még a tányéron volt. 9 éve nem fordult elő, hogy ételt vett volna el az asztalról, csak a 60 ezres vadonatúj szemüvegemet vette le és rágta szét évekkel ezelőtt, de ételt azt nem. Múlt héten kezdte ezt az új szokást, akkor egy fél tábla csokit már megszerzett így magának, és a miszlikbe tépkedett papír buktatta le. Úgy látszik hogy a fogyókúra, amire fogtuk, őt is élelmessé teszi. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése