JellyPages.com

2012. július 15., vasárnap

Pörkölt Budapest módra

Van egy közeli családtagunk, aki karcsúsága ellenére csak a jó magyaros ételeket szereti, lehetőleg zsírral elkészítve. Mivel nem vagyok annyira oda a pörköltes ételekért, illetve szeretem, de nem tudnám hetente többször is megenni, így többnyire akkor keresek ilyen receptet, amikor őt látjuk vendégül. Tavaly nyáron, amikor nálunk nyaraltak Hévízen, sok étterem étlapját böngésztük végig, mire találtunk bélszínt Budapest módra, mert éjjel megálmodta, hogy azt szeretne enni. Amikor megláttam ezt a receptet a mindmegette oldalán, már tudtam, hogy ez kell a sógornak. És igazam volt, mert nagyon ízlett neki. Tovább a recepthez>>>

2 megjegyzés:

  1. tetszik a blogod. http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/ puszillak.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, nekem is tetszik a tiéd.:)

    VálaszTörlés