JellyPages.com

2012. június 4., hétfő

Bódi Margó rakott krumplija

Amikor ezt az ételt megláttam a PaprikaTV-ben, még jóval olcsóbb volt a tojás. El is tettem a receptet, de már csak a tojás-áremelkedés után kerítettem rá sort. Ha mostantól nem is így készítem, azért megérte kipróbálni, mert nagyon finom. A rakott krumpli egyszerűbb módja is nagyon kelendő a családban. Régebben havonta legalább kétszer készítettem, mert ezt a párom soha nem tudta megunni. Szeretnék mindenkit figyelmeztetni a Tejfölös újkrumplira, amit „kötelező” legalább egyszer elkészíteni, amikor itt az újkrumpli. Ezt most azoknak írom, akik eddig még nem találkoztak vele, mert aki már kipróbálta, úgyis előveszi újra. Ízre majdnem olyan, mint a rakott krumpli, az állaga meg kicsit szottyosabb. Fejes salátával az igazi. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése