JellyPages.com

2012. március 22., csütörtök

Túrós csusza

Nálunk a túrós csusza megosztja a családot (úgy, mint a káposztás kocka), mert a fele édesen, a másik fele sósan szereti. Éppen ezért nem mindig készítem így. Sokszor csak megfőzöm a tésztát és az asztalra teszem külön a túrót, a tejfölt, a kisütött szalonnát és a porcukrot. Így mindenki a kedve szerint készíti el. Én mindkét módon szeretem, a felét sósan, a másik felét édesen eszem. Mivel a sós túrós csuszának ez a legfinomabb módja, a sütőben átsütött változat, így most nem készítettem külön, de ez egyáltalán nem zavarta az édes változatot kedvelő családtagjaimat, mert szalonnapörc, szalonnazsír ide-vagy oda, bizony jócskán megcukrozták. Bevallom, én is, és egész jó volt.:)Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése