JellyPages.com

2010. augusztus 24., kedd

Tökkrémleves

Ha nem azon jár az eszem, hogy milyen leves nincs még az oldalamon, akkor legtöbbször borsólevest, kukoricalevest, vagy valamilyen húslevesféleséget főzök. Említettem már, hogy gyerekkori mumusom a leves volt, amit kihagytam volna az életemből, ha lehet, de levesimádó apukám szerint nincs ebéd leves nélkül. Akkor még azt gondoltam, hogy nincs jó ebéd levessel. Azóta nagyot fordult az ízlésvilágom és jobban örülök a gyűjteményemben egy új levesnek, mint egy jó édességnek. (Na, jó, azért a 239 édesség magasan vezeti a mezőnyt a 88 levessel szemben, és ez azért önmagáért beszél.) Tovább a recepthez >>>

2 megjegyzés:

  1. Aliz!
    Ezt is ki kellene próbálni, a tököt szeretem, finom lehet.
    Még sosem készítettem tökből levest :-))

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye!
    Én is csak sütőtökből, ez volt az első. Nekem ízlett, a párom meg se kóstolta, de ő a tököt semmilyen formában nem szereti.:)

    VálaszTörlés