JellyPages.com

2014. március 25., kedd

Szezámmagos rántott banán

Ezt a receptet a Nosaltyn találtam. Rém egyszerű, és gyors, mégis egy praktikus téli desszert, amikor még a tavaszi, kora-nyári gyümölcsszezon nem indult be, és egyébként is unjuk már a banánt. Ezzel az unalmassá vált banánt fel lehet dobni, és desszert rangra emelni. Nálam a gyorsaság döntött, amikor ezt választottam egy szombati ebédnél, mert elfelejtettem valamilyen édességet készíteni, és eléggé elkényeztettem a családot, és hétvégén elvárás a 3 fogás. Gyorsan bepaníroztam néhány banánt, és már a levest is az asztalra tettem, amikor pár perc alatt megsütöttem. Amúgy is frissen sütve  az igazi, amikor még ropogós a bunda, és krémes benne a banán. Csak javasolni tudom mindenkinek, ha gyorsan akar finomat tálalni. Tovább a recepthez>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése