JellyPages.com

2010. február 2., kedd

"Igazi" Sportszelet


Jokaja.hu oldaláról vettem kölcsön ezt a receptet. Kipróbáltam és nyert. Erről eszembe is jutott egy régi emlék, amikor még gyerek voltam és a nagymamám, aki velünk élt, elutazott valahová és egy hét múlva egy zacskó tejporral jött haza és egy tejcsoki recepttel. Addig még soha nem láttam tejport, még dobozos és zacskós tej sem volt, kannában vettük a tejet a tejboltban. Izgatottan vártuk a csokit, ami el is készült. Hasonló volt ehhez, csak valamilyen fura íze volt. Most már tudom, hogy egy kissé romlott lehetett a tejpor, mert azóta már én is dobtam ki hasonló ízű tejport, amit felbontottam és túl sokáig nem használtam fel. A csoki azért elfogyott lassacskán. A receptet megőriztem, és 20 évvel később kipróbáltam nem romlott tejporból. Ha eszembe jutott volna, hogy rumaromát is tegyek bele, már régen felfedezhettem volna a Sportszeletet.:) A tejport azóta a mélyhűtőbe teszem, ha nem használom el azonnal. Mostanában úgyis nagyobb kiszerelésben kaptam, csak ne kérdezzétek hol, mert arra már nem emlékszem. Tovább a recepthez >>>

4 megjegyzés:

  1. Aliz!

    Ez nálunk is nagyon bejött, még tavaly készítettem:-)))
    Az én receptem egész más, darált kekszből készült.
    Így is ki fogom próbálni, nagyon guszta:-)

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye!
    Az is fent van az oldalon
    http://azila.gportal.hu/gindex.php?pg=29523937
    és az is finom, de ez tényleg olyan, mint az igazi, a másik csak hasonló.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Alíz!

    A helyedbe átnézném ezt a receptet,mert ez így hülyeség ebben a formájában nem működik!!:(

    VálaszTörlés
  4. Névtelen!

    Ne általánosíts, mert NEKED nem működik! Nekem tökéletes eredményt hozott, amint a képek is mutatják, és a hozzászóloknak is. Lehet, hogy veled van a baj?

    VálaszTörlés