JellyPages.com

2009. november 24., kedd

Kellemes Nálad

Jó kaja jóvoltából én is megkaptam ezt a Kellemes Nálad elismerést. Tudom, hogy ez még nem igazán a blogos múltamnak szól, mert még igencsak ifjoncnak számítok, mint blogíró, inkább az elmúlt 10 éves közös konyhalistás múltunknak. Nagyon szépen köszönöm.:)
Eddig is rendszeresen olvasgattam a gasztroblogokat, weboldalakat, de amióta a gasztroblog oldalon a friss bejegyzéseket nyomon követem, azóta újabbakat is felfedeztem.
Én sok oldalon érzem magam kellemesen, sok oldalt raktam a kedvencekbe, így most azok közül válogatok.

Gesztenye



2 megjegyzés:

  1. Aliz!

    Az előbb rossz helyre írtam be, de most akkor ide is beírom, nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy!!!
    Én is szeretek Nálad lenni :-)))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Alíz!
    Nagyonszépen Köszönöm!
    Bea

    VálaszTörlés